Tuesday, July 14, 2009

sepi seorang perindu........

sayang....
hanya kau d hatiku...
tiada kata mampu ku unggkapkan

segala kasih sayangmu utuh dlm jiwaku
segala pengorbananmu terlalu agung
tak terbalas dgn wang ringgit
xterganti dgn emas permata....

aku ibarat kuntuman bunga yg mekar d taman hatimu
yg d bajai
dgn penuh kasih sayang...
segalanya hanya untuk ku...

namun...belum sempat ku kenal apa ertinye hidup ini...
kau pergi...
pergi jauh dariku..
di mana lg harus ku gapai??
di mana lg harus ku capai??
aku ibarat pohon tanpa buah...
hidup ku kosong..
tiada lg teman bergurau,
tiada lg teman beduka..
ke mana harus ku luahkan segalanya....

aku ibarat hilang dalam ramai..
suka dalam duka
senyum dalam tagisan....

kini, masa mendewasakan aku...
mengajar aku erti kehidupan sebenar....
menyedarkan aku bahawa setiap
yg datang akan pergi...
setiap yg gembira ada sedihnya...

kini aku adalah aku yg hidup sbg aku...




my missing hero

No comments:

Post a Comment